Ladataan hakutuloksia
Ostoskori

Usein kysytyt kysymykset

Tuotteet

Voinko tulla katsomaan/ostamaan tuotteita Maistraatinportin toimipisteessänne?
Maistraatinportin toimipisteessä ei ole vähittäismyyntiä eikä tuotemalleja. Tuotteisiin voi tutustua täällä verkkokaupassamme. Kysy tarvittaessa lisätietoja tuotteista: info(at)tapionverkkokauppa.fi.

Tilaukset

En saanut tilauksestani tilausvahvistusta, mitä teen?
Tarkista ensin sähköpostisi roskapostilaatikko. Mikäli tilauksesi on onnistunut eli olet maksun jälkeen siirtynyt automaattisesti Kiitos-sivulle mutta tilausvahvistusta ei kuulu, olet mahdollisesti syöttänyt virheellisen sähköpostiosoitteen. Tässä tapauksessa ole yhteydessä asiakaspalveluumme info(at)tapionverkkokauppa.fi.

En ehtinyt noutaa verkkokauppatilaustani ajoissa. Mitä teen?
Mikäli et ole noutanut tilaustasi ajoissa, se on palautunut lähettäjälle. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme info(at)tapionverkkokauppa.fi.

Tilauksen teko epäonnistui ja tiliäni ei ole veloitettu. Mitä teen?
Suosittelemme tekemään tilauksen uudestaan. Jos tilauksen tekeminen epäonnistuu edelleen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme (info(at)tapionverkkokauppa.fi). Kerro samalla mahdollisimman tarkasti mitä on tapahtunut, jotta osaamme auttaa ja tarvittaessa korjata virhetilanteet.

Voinko muokata tilaukseni sisältöä jälkikäteen?
Kun olet maksanut tilauksesi, siirtyy se automaattisesti kerättäväksi ja toimitettavaksi eikä tilausta voi enää tämän jälkeen muuttaa.

Voinko yhdistää kaksi tekemääni tilausta?
Käsittelemme kaikki tilaukset yksittäisinä tilauksina eikä niitä voi jälkikäteen yhdistää.

Alennuskoodit

Olen saanut alennuskoodin, mutta unohdin käyttää sen tilauksen yhteydessä. Saanko alennuksen vielä käytettyä?
Emme hyvitä unohtuneen alennuskoodin käyttöä enää tilauksen summasta. Koodin voi käyttää seuraavalla kerralla toiseen ostokseen koodin voimassaoloaikana.

Minulla on kaksi alennuskoodia. Voinko hyödyntää molempia tilauksen teossa?
Alennuskoodeja ei pääosin voi valitettavasti yhdistää. Kuitenkin mikäli sinulla on kaksi tiettyyn tuotteeseen sidottua, omaa alennuskoodia, molempia alennuskoodeja voi käyttää. Syötä koodit yksi kerrallaan ja kassa laskee alennukset.

Minulla on alennuskoodi, mutta en tiedä miten se käytetään
Alennuskoodi syötetään ostoskorissa ”Syötä alennuskoodi” -kenttään, jonka jälkeen paina ”Käytä kuponki”. Ostoskorin loppusumma päivittyy automaattisesti.

Maksaminen

Voinko saada tilauksestani laskun?
Tapion verkkokaupassa ei voi tilata laskulla.

Miksi minun pitää tunnistautua verkkopankin kautta maksaessani luottokortilla?
Verkkopankkitunnuksilla tunnistautuminen on luottokorteillakin maksettaessa nykyään pakollista (ainakin Visa ja Mastercard). Tällä varmennetaan molemminpuolisesti, että asiakkaan luottokortilla ei maksa verkossa kukaan muu kuin kortin omistaja itse.

Rekisteröityminen

Tuleeko minun rekisteröityä verkkokauppaan tehdäkseni tilauksen?
Tilataksesi sinun ei tarvitse rekisteröityä (poikkeuksena Tapio Verkkokurssit, joiden tilaaminen vaatii rekisteröitymisen). Rekisteröityminen kuitenkin kannattaa, sillä rekisteröitymällä pääset mm. muokkaamaan omia tietojasi kuten tekemään osoitteenmuutoksen, antamaan tuotearvioita sekä tarkastelemaan aiempaa tilaushistoriaasi.

Rekisteröitymistä vaaditaan myös siinä tapauksessa, että haluat valita maksutavaksi Walley Yrityslaskun.

Kirjauduin Google-tunnuksilla ja nyt en saa vaihdettua salasanaani
Mikäli kirjauduit Google-tunnuksilla on rekisteröityminen tehty Auth0-salausta käyttäen, eikä sinulle ole luotu salasanaa palveluun. Näin ollen salasanan vaihtaminenkaan ei onnistu.

Mikäli haluat mieluummin käyttää ns. perinteistä rekisteröitymistapaa ja valita oman salasanasi, voimme halutessasi poistaa Google-kirjautumisen kokonaan. Siinä tapauksessa ole yhteydessä verkkokaupan asiakaspalveluun info(at)tapionverkkokauppa.fi.

Miten voin muokata yhteystietojani?
Tapion verkkokauppaan rekisteröityneet asiakkaat voivat muokata omia yhteystietojaan Oman profiilin Osoitetiedot-välilehdellä. Valitse ”Muokkaa” ja ”Tallenna osoite”.

Yleistä

Verkkokauppa toimii huonosti Internet Explorer -selaimella
Internet Explorer-selaimen tuki on päättynyt ja selain poistuu kokonaan käytöstä vuoden 2021 aikana. Päivitä selaimesi uuteen Microsoft Edgeen.