USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
1. Voinko tulla katsomaan/ostamaan tuotteita
Maistraatinportin toimipisteessänne?
Maistraatinportin toimipisteessä ei ole vähittäismyyntiä eikä tuotemalleja.
Tuotteisiin voi tutustua täällä verkkokaupassamme sekä
jälleenmyyjiemme
myymälöissä. Kysy tarvittaessa lisätietoja tuotteista: myynti(at)karttakeskus.fi
2. Miksen saa Suomen Ladun jäsenetua, vaikka
tietoni ovat järjestelmässä?
Tarkista, että tilausta tehdessäsi olet kirjautunut sisään omilla
tunnuksillasi. Sisäänkirjautumisen jälkeen sinun ei tarvitse enää
syöttää alennuskoodi-kenttään Suomen Ladun koodia. Alennukset näkyvät
ja tulevat esiin automaattisesti sisäänkirjautumisen yhteydessä. Ohje
Suomen Ladun jäsenille.
3. Mitkä ovat tuotteiden toimitusajat?
Kunkin tuotteen toimitusaika on ilmoitettu tuotetietojen yhteydessä. Lisä
tietoa tuotteiden toimitusajoista täällä. Huomiothan, että tilauksesi sisältäessä useita eri tuotteita
eri toimitusajoilla, saattaa annettuihin toimitusaikoihin tulla pieniä poikkeamia.
4. Miten voin tehdä tilaukseni laskullisena?
Laskullinen tilaus on mahdollinen vain yritysasiakkaille ja vain siinä
tapauksessa, että Karttakaupassa esitetyt maksutavat ei tule kyseeseen.
Tiedustelut laskullisiin tilauksiin liittyen: myynti(at)karttakeskus.fi
5. Mistä tiedän minkä alueen kukin painettu
maastokartta kattaa?
Karttakaupan etusivulla on yläbannerin (kuvan) alla, keskellä iso vihreä painike Karttahaku.
6. Miten voin muokata yhteystietojani?
Karttakauppaan rekisteröityneet asiakkaat voivat muokata omia
yhteystietojaan sisäänkirjautuneena Omat tiedot -osiossa. Kirjaa
osiossa tarvittavat muutokset tietoihisi ja paina sitten
"Rekisteröidy"-painiketta, jolloin muuttuneet tietosi tallentuvat
järjestelmäämme.
7. Missä on Karttakeskuksen myymälä?
Karttakeskuksella ei ole enää omaa kivijalkamyymälää. Myymme itse
tuotteita suoraan Karttakauppa.fi-verkkokaupan kautta. Lisäksi meillä
on laaja jälleenmyyjien verkosto. Jälleenmyyjiämme ovat mm. Suomalainen
Kirjakauppa, Akateeminen kirjakauppa, Maanmittaustoimistot,
Info-kirjakaupat, KiPa-kirjakaupat, Veljekset Keskinen ja Prisma-, Citymarket- ja Anttila-tavaratalot sekä muut hyvin
varustetut kirjakaupat, tavaratalot, retkeilytarvikeliikkeet,
huoltamot, auto- ja venetarvikeliikkeet.
8. Tilauksen teko epäonnistui ja tiliäni ei ole veloitettu. Mitä teen?
Suosittelemme tekemään tilauksen uudestaan. Jos käytit tilausta tehdessä IE-selainta, suosittelemme tekemään uuden
tilauksen jollain muulla selaimella (esim. Firefox, Chrome, Opera tai Safari). Jos tilauksen tekeminen epäonnistuu
edelleen näiden toimien jälkeen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme (myynti@karttakeskus.fi). Kerro samalla
mahdollisimman tarkasti mitä on tapahtunut, jotta osaamme auttaa ja tarvittaessa korjata virhetilanteet.
9. Voinko muokata tilaukseni sisältöä jälkikäteen?
Kun olet maksanut tilauksesi, siirtyy se automaattisesti kerättäväksi ja toimitettavaksi eikä tilausta voi enää
tämän jälkeen muuttaa.
10. Voinko yhdistää kaksi tekemääni tilausta?
Käsittelemme kaikki tilaukset yksittäisinä tilauksina eikä niitä voi jälkikäteen yhdistää.
11. Olen saanut alennuskoodin, mutta unohdin käyttää sen tilauksen yhteydessä. Saanko alennuksen vielä
käytettyä?
Emme hyvitä unohtuneen alennuskoodin käyttöä enää tilauksen summasta. Koodin voi käyttää seuraavalla
kerralla toiseen ostokseen koodin voimassaoloaikana.
12. Minulla on kaksi alennuskoodia. Voinko hyödyntää molempia tilauksen teossa?
Alennuskoodeja ei voi valitettavasti yhdistää. Kerralla on mahdollista käyttää vain yksi alennuskoodi.
13. Miksi minun pitää tunnistautua verkkopankin kautta maksaessani luottokortilla?
Verkkopankkitunnuksilla tunnistautuminen on luottokorteillakin maksettaessa nykyään pakollista (ainakin Visa ja Mastercard).
Tällä varmennetaan molemmin puolisesti, että asiakkaan luottokortilla ei maksa verkossa kukaan muu kuin
kortin omistaja itse. Verkkorahaa ei veloiteta, vaikka pankkitunnistautumista kysytäänkin.
Lisää tietoa aiheesta Korttiturvallisuus-sivustolta.