USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

1. Voinko tulla katsomaan/ostamaan tuotteita Keilarannan toimipisteessänne?
Keilarannan toimipisteessä ei ole vähittäismyyntiä eikä tuotemalleja. Tuotteisiin voi tutustua täällä verkkokaupassamme sekä jälleenmyyjiemme myymälöissä. Kysy tarvittaessa lisätietoja tuotteista: myynti(at)karttakeskus.fi

2. Miksen saa Suomen Ladun jäsenetua, vaikka tietoni ovat järjestelmässä?
Tarkista, että tilausta tehdessäsi olet kirjautunut sisään omilla tunnuksillasi. Sisäänkirjautumisen jälkeen sinun ei tarvitse enää syöttää alennuskoodi-kenttään Suomen Ladun koodia. Alennukset näkyvät ja tulevat esiin automaattisesti sisäänkirjautumisen yhteydessä. Ohje Suomen Ladun jäsenille.

3. Mitkä ovat tuotteiden toimitusajat?
Kunkin tuotteen toimitusaika on ilmoitettu tuotetietojen yhteydessä. Lisä tietoa tuotteiden toimitusajoista täällä. Huomiothan, että tilauksesi sisältäessä useita eri tuotteita eri toimitusajoilla, saattaa annettuihin toimitusaikoihin tulla pienä poikkeamia.

4. Miten voin tehdä tilaukseni laskullisena?
Laskullinen tilaus on mahdollinen vain yritysasiakkaille ja vain siinä tapauksessa, että Karttakaupassa esitetyt maksutavat ei tule kyseeseen. Tiedustelut laskullisiin tilauksiin liittyen: myynti(at)karttakeskus.fi

5. Mistä tiedän minkä alueen kukin painettu maastokartta kattaa?
Maastokarttojen kattavuuden voi helposti tarkastaa ParasKartta-palvelumme kautta. Toimi seuraavien ohjeiden mukaan:
- Valitse alkuvalikosta ”Painettuna”
- Valitse avautuvasta valikosta, sen vasemmalta laidalta, tarkasteltava aineisto, esim. "Maastokartat 1:20 000". Huomaa, että maastokarttalehtiä on varsin paljon, niiden latautuminen kestää jonkin aikaa.
- Lähennä (zoomaa) karttaa ja etsi alue, josta olet kiinnostunut – näin näet kunkin kartan kattaman alueen sekä kartan numeron.

6. Miten voin muokata yhteystietojani?
Karttakauppaan rekisteröityneet asiakkaat voivat muokata omia yhteystietojaan sisäänkirjautuneena Omat tiedot -osiossa. Kirjaa osiossa tarvittavat muutokset tietoihisi ja paina sitten "Rekisteröidy"-painiketta, jolloin muuttuneet tietosi tallentuvat järjestelmäämme.

7. Onko mahdollista tehdä kartta haluamaltani alueelta?
ParasKartta-palvelussa voit rajata kartan haluamaltasi alueelta. Voit itse määritellä rajauksen sijainnin ja käytetyn aineiston. Voit myös lisätä omia kohteita kartalle. Kartta tulostetaan tilauksesi mukaan joko kestokarttamuoville, paperille tai se tehdään tauluksi. Kartan hinta riippuu käytetystä aineistosta, tulostettavan kartan koosta ja tulostusmateriaalista. Lisätietoja sekä ohjeita ParasKartta-palvelusta. Huomioithan, että ParasKartta-palvelun kautta tilatuilla räätälöidyillä tuotteilla on poikkeavat palautusoikeudet.

8. Missä on Karttakeskuksen myymälä?
Karttakeskuksella ei ole enää omaa kivijalkamyymälää. Myymme itse tuotteita suoraan Karttakauppa.fi-verkkokaupan kautta. Lisäksi meillä on laaja jälleenmyyjien verkosto. Jälleenmyyjiämme ovat mm. Suomalainen Kirjakauppa, Akateeminen kirjakauppa, Maanmittaustoimistot, Info-kirjakaupat, KiPa-kirjakaupat, Veljekset Keskinen, Hong Kong, Tokmanni ja Prisma-, Citymarket- ja Anttila-tavaratalot sekä muut hyvin varustetut kirjakaupat, tavaratalot, retkeilytarvikeliikkeet, huoltamot, auto- ja venetarvikeliikkeet.

9. Tilauksen teko epäonnistui ja tiliäni ei ole veloitettu. Mitä teen?
Suosittelemme tekemään tilauksen uudestaan. Jos käytit tilausta tehdessä IE-selainta, suosittelemme tekemään uuden tilauksen jollain muulla selaimella (esim. Firefox, Chrome, Opera tai Safari). Jos tilauksen tekeminen epäonnistuu edelleen näiden toimien jälkeen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme (myynti@karttakeskus.fi). Kerro samalla mahdollisimman tarkasti mitä on tapahtunut, jotta osaamme auttaa ja tarvittaessa korjata virhetilanteet.

10. Voinko muokata tilaukseni sisältöä jälkikäteen?
Kun olet maksanut tilauksesi, siirtyy se automaattisesti kerättäväksi ja toimitettavaksi eikä tilausta voi enää tämän jälkeen muuttaa.

11. Voinko yhdistää kaksi tekemääni tilausta?
Käsittelemme kaikki tilaukset yksittäisinä tilauksina eikä niitä voi jälkikäteen yhdistää.

12. Olen saanut alennuskoodin, mutta unohdin käyttää sen tilauksen yhteydessä. Saanko alennuksen vielä käytettyä?
Emme hyvitä unohtuneen alennuskoodin käyttöä enää tilauksen summasta. Koodin voi käyttää seuraavalla kerralla toiseen ostokseen koodin voimassaoloaikana.

13. Minulla on kaksi alennuskoodia. Voinko hyödyntää molempia tilauksen teossa?
Alennuskoodeja ei voi valitettavasti yhdistää. Kerralla on mahdollista käyttää vain yksi alennuskoodi.